Ez az Epman fékerőszabályozó tekerős szelep egy precíziós eszköz, amelyet az első és hátsó tengelyek közötti fékerő arányának szabályozására terveztek, különösen egy főfékhengeres alkalmazásokhoz. A szelep csökkentési tartománya 0-60%, így lehetővé teszi a hátsó féknyomás csökkentését, miközben az első fékre több nyomás jut, ezáltal javítva a fékezési teljesítményt. Ez a termék széles körben elismert és használatban van a professzionális autósportban, beleértve a Pro-Drift, BDC, BTCC, és más sorozatokat.
- Nyomástartomány: 150 PSI (10.34 bar) - 1200 PSI (82.74 bar), amely alkalmas a motorsport alkalmazásokhoz
- Bemeneti és kimeneti portok: 1/8 NPT, amely egyszerűen integrálható a fékrendszerbe
- Alkalmazás: Ideális választás versenyautók, drift, rally, és track day autók számára
Előnyök:
- Fékerő csökkentési tartománya: 0-60% az optimális fékerőelosztásért
- Kiváló irányítás fékezés közben: Stabilitást és jobb kezelhetőséget biztosít
- Sokoldalú felhasználás: Ajánlott minden verseny- és drift autó tulajdonosnak
Figyelem:
Professzionális telepítést javaslunk a maximális teljesítmény és biztonság érdekében.