A Garrett POWERMAX™ turbófeltöltő frissítések célja, hogy növeljék a Volkswagen és Audi MK7 2.0L TSI motorok teljesítményét, miközben megőrzik a gyári beépítési specifikációkat. A Stage 1 és Stage 2 frissítések maximalizálják a hatékonyságot és a légáramlást az eredeti turbófeltöltőhöz képest.
Stage 1 (Cikkszám: 898199-5001W):
- Teljesítmény: Akár 485 lóerő (362 kW)
- Kompresszor kerék méretei: 47 mm inducer, 60 mm exducer
- Turbina kerék méretei: 50 mm inducer, 45 mm exducer
- Maximális turbófeltöltő fordulatszám: 185 000 rpm
Stage 2 (Cikkszám: 898200-5001W):
- Teljesítmény: Akár 600 lóerő (447 kW)
- Kompresszor kerék méretei: 54 mm inducer, 67 mm exducer
- Turbina kerék méretei: 54 mm inducer, 49 mm exducer
- Maximális turbófeltöltő fordulatszám: 165 000 rpm
Mindkét változat magas hőmérsékletű, Mar-M ötvözetű turbina kerékkel és ikercsatornás rozsdamentes acél turbina házzal rendelkezik, amelyek akár 1050°C-ig hőállóak. A turbófeltöltők teljesen összeszerelve, kalibrált elektronikus aktuátorral és kiegészítő komponensekkel érkeznek a közvetlen OEM beépítéshez.
Kompatibilis modellek:
Audi:
- TT (2014+) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS20
- TTS (2014+) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS38
- A3 (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS20
- A3 Quattro (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS20
- S3 (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS38
Volkswagen:
- Golf (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS12
- Golf GTI (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS20
- Golf R (2015–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS38
- Golf Alltrack (2017–2018) - 2.0L L4 - Gyári turbó: IS12
Figyelem: A maximálisan megengedett turbófeltöltő fordulatszám Stage 1 esetén 185 000 rpm, míg Stage 2 esetén 165 000 rpm. A termék ezen értékek feletti használata a tulajdonos felelősségére történik, és károsodáshoz vagy idő előtti meghibásodáshoz vezethet. A turbófeltöltő túlpörgésének megakadályozása érdekében a kompresszorházba sebességérzékelő portot martak, amelyhez a 781328-0003 (érzékelő és mérőműszer) és 781328-0004 (sebességérzékelő) cikkszámú érzékelők csatlakoztathatók. Az érzékelők külön megvásárolhatók.
A termék teljesítményének eredményei nagymértékben függenek a jármű módosításaitól és a hangolástól/kalibrálástól. A célzott teljesítmény kizárólag a kompresszortérkép szűkítési áramlása alapján került kiszámításra (a teljes turbó képessége), amely a potenciális főtengely teljesítményt képviseli.